;

Rabu, 26 Januari 2011

MCA Berpesta Menghina Islam di TENANG.


Pada mulanya, Presiden MCA merendah-rendahkan amalan Cikgu Normala memakai sarung tangan apabila bersalaman dengan mereka yang bukan muhrim. Bagi Chua Soi Lek, menutup tangan itu satu amalan yang ganjil dan tidak sesuai dgn zaman moden. Mungkin kerana Chua Soi Lek ni biasa bergaul dengan wanita yang tidak menutup lebih dari tangan mereka.

Secara terbuka Chua Soi LEk mempermainkan ajaran Islam yang menyatakan batalnya wudhu' apabila bersentuh kulit antara lelaki dan perempuan bukan muhrim (mengikut madzhab Syafiee Qaul Qadeem).

Kita sesama Islam pun TIDAK DIIZINKAN menghina pendapat madhab2 lain sungguhpun kita bermadzhab Syafiee. Inikan pula seorang Zani Muhsan yang bukan Islam bernama Chua Soi Lek.

Tidak cukup dengan itu, dengan angkuh pelakon porno ini berkata:

"What is so great about knowing Muslim values?"
Secara mudahnya, Presiden MCA ini berkata "Apa baiknya untuk (saya) mengetahui tatasusila orang Islam?".

Jawapan bagi kenyataan yang sebegitu angkuh ini adalah mudah: Kebaikkannya adalah kamu dapat mengetahui intipati agama persekutuan Malaysia yakni Islam seperti termaktub dalam Perlembagaan Malaysia.


Di kala MCA berpesta menghina Islam dan ajaran Islam, UMNO dan Pemuda UMNO hanya mampu melihat dan diam seribu bahasa. Tak nampak PERKOSA membuat demo, tak nampak GAPS turun berdemo bersama muka-muka demonstran yang serupa tiap kali demo, tak nampak Pemuda UMNO membengis dan memberi amaran kepada orang bukan Islam.

Semuanya senyap sunyi macam tikus.

Berbeza dengan DAP yang semakin hari semakin menghargai dan menghormati Islam. Sehingga Karpal Singh sanggup meminta maaf secara terbuka dan sanggup berbincang berkaitan topik Negara Islam.

Nak buat macamana??? Dah perangai UMNO pun sama jugak. Kaki maki dan cerca Islam.

Bila Chua Soi Lek tengok pemimpin UMNO mempermainkan hukum potong tangan yang terkandung dalam Al Quran, maka pemimpin MCA pun tumpang semangkuk menghina hukum-hukum yang khilaf dalam Fiqh Islami.

Bapak borek, anak rintek.

Punya teruk pesta menghina Islam sehingga Raja Petra yang anti hadeeth pun turut sama terasa dan mencabar Muhyiddin Yaasin menyatakan sikap sebenar beliau terhadap hukum jenayah Islam.

Semoga Allah SWT menunjukkan kekuasaanNya kepada mereka yang memperlekeh hukum Allah SWT. Amin!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Blog Widget by LinkWithin